10 דברים שכדאי לשאול לפני החתימה עם חברת ניהול נכסים

10 דברים שכדאי לשאול לפני החתימה עם חברה לניהול נכסים

מה כדאי לשקול לפני חתימה עם חברת ניהול נכסים? מאמר זה מתייחס לכך כדי שתקבל החלטה טובה יותר.

מניסיוני המורים הטובים ביותר לעולם לא אומרים לך מה לחשוב, אלא מראים לך את האפשרויות כיצד לחשוב.

שיטה זו מכניסה אותך למושב הנהיגה ומעודדת אותך להיות הוגה ביקורת כדי שתדע שאתה מקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורך ובמקרה זה עבור רכושך.

מאמר זה יציג בפניכם דברים שתוכלו לקחת בחשבון כדי שתקבלו החלטה מצוינת ותבחרו ב- חברת ניהול נכסים שעולה על הצרכים שלך.

להלן 10 דברים שכדאי לשאול את עצמך לפני חתימה עם חברת ניהול נכסים. בין אם זה ניהול נכסים בתל אביב, איטליה או בכל מקום אחר בעולם, שאלות אלו חלות על כל מי שרוצה להעביר את ניהול רכושם למיקור חוץ.

חתימה עם חברת ניהול נכסים

1. האם הם מציעים שירות לקוחות 24/7?

תמיכת לקוחות 24/7 עשויה להיראות כמותרות, אך אם אתה מתכוון לשלם עבור שירות, עליך לוודא שהוא חלק מהשירות הכולל בכל הנוגע לחברה המנהלת את הנכס שלך.

תמיכת לקוחות 24/7 מבטיחה את הדברים הבאים:

  1. - שיעור תגובה מהיר לפניות
  2. - לוודא שיש שם מישהו שידבר עם האורחים
  3. - פיקוח על הצ'ק-אין והצ'ק-אאוט

אמנם אלה עשויים להיראות כמו פרטים קטנים, אך הם חיוניים למעשה כדי לוודא האורחים נשמרים מאושרים. פירוש הדבר של ביקורות טובות יותר וביקורות טובות יותר אומר יותר הזמנות. וכולנו יודעים מה זה אומר.

2. איך הם מעבדים את ההכנסות שלך?

כשמדובר בכסף שהנכס שלך מרוויח כתוצאה מהניהול, אתה רוצה להבטיח שאתה מכיר את כל העניינים. אחרת תצטרך לשאול הרבה יותר שאלות ממה שצריך וזה יביא לתסכל אותך כמו כל אחד אחר.

דע באיזה תאריך אתה יכול לצפות לתשלום. כיצד מחושב התשלום שלך וכיצד ומתי יונפקו לך דוחות.

כל אלה הם פרטים חיוניים בכדי שתשיג את רמת השקיפות שתצטרך לקיים יחסי עבודה יעילים יחד.

3. איך נוכחת המדיה החברתית שלהם?

קל להתעלם ממדיה חברתית, אך לא כדאי לך. דף מדיה חברתית של חברה יראה לכם כיצד הם מייצגים את עצמם. השפה שהם מדברים כמו גם משמשת כערוץ חדשני להשגת לידים שעשויים להפוך להזמנות עבור הנכס שלך.

חברות ניהול נכסים ממוצעות רבות מסתמכות על כל אותם מקורות הסתייגויות. הימצאות נוכחות פעילה במדיה החברתית מעניקה להם מקור נוסף לאורחים, כלומר ייתכן שיש להם יתרון על פני התחרות שלהם. אז תמיד הקפידו על נוכחות בריאה ברשתות החברתיות.

4. איך האתר שלהם - איכותי או מיושן?

מכיוון שחברות עסוקות בלבצע דברים, רבות מהן אשמות בהתעלמות מהנוכחות המקוונת שלהן ובאתר אינטרנט מיושן. מה שאתה עשוי לראות אינדיקציה לכך שהם עלולים להזניח היבטים אחרים בעסק שלהם.

ראיית אתר מתוחכם ומתוחזק היטב עשויה להוות אינדיקטור טוב כיצד הם עושים עסקים וכיצד הם יטפלו בנכס שלך.

תשומת הלב לפרטים חשובה, לא משנה היכן המוקד.

5. מה אורך החוזה הממוצע?

הקפד לברר לגבי שני גורמים הנוגעים לחוזה שלך.

  1. - הבן מה יידרש לך לצאת מהחוזה. החיים מורכבים והדברים משתנים כל הזמן. בתור בעל בית, אתה לא רוצה למצוא את עצמך קשור לחוזה מוגבל מדי.

  1. - ראה כמה זמן בעל הבית הממוצע שלהם נשאר בחוזה עימם. אם הם יכולים להציג את העובדה שהם עבדו עם אותם בעלי בתים במשך מספר שנים, זהו סימן מצוין עבורך כמי שרוצה להעביר את ניהול הנכס שלך למיקור חוץ.

6. איך נראות הביקורות הציבוריות המקוונות שלהם?

עבור למקורות אמינים ובלתי תלויים לביקורת החברה שלהם, כגון Google, Airbnb, או booking.com. בדוק את מספר הביקורות שלהם ושקל אותו לעומת דירוג הביקורות הממוצע שלהם.

יתכן שתראו ביקורות גרועות המשולבות עם ביקורות נהדרות רבות בתקווה. העניין בביקורות רעות הוא שלעתים קרובות הם יכולים לספר לך יותר על חברה מאשר ביקורות טובות.

ביקורת גרועה היא הזדמנות מצוינת לראות כיצד הם מגיבים ומתנהלים במצב כזה. קרא את שני היבטי הסקירה (הסקירה עצמה והתגובה). קבל את התמונה המלאה וקבל תובנה בדיוק עם איזה סוג של חברת ניהול נכסים אתה מתמודד.

עכשיו כמובן שהרוב המכריע של הביקורות צריכות להיות מצוינות, אז חפשו תמיד דירוג ממוצע בין 4.5 ל -4.9.

מתחת ל -4.5 מופיע דגל אדום ומעל 4.9 גם דגל אדום, מכיוון שמשמעותו שרבים מהביקורות מזויפות. חפש את הנקודה המתוקה ההיא.

7. האם הם הומלצו לך על ידי בעל בית אחר?

לעתים קרובות תרצה להפנות אותך לחברת ניהול נכסים באמצעות הפניה על ידי מישהו שאתה סומך עליו. עם זאת זה לא תמיד יכול לקרות, לכן כדאי לחפש בעלי בתים אחרים בניהול החברה ולדבר איתם בגובה העיניים ולהבין את הערכתם וניסיונם עם חברה מסוימת.

אתה נותן את מפתחות הנכס שלך למישהו שאינך מכיר באופן אישי. נקיטת אמצעי זהירות אלה תעניק לך שקט נפשי ותבטיח שהקשר המקצועי שלך יתחיל נכון.

8. מה ההיגיון שעומד מאחורי אסטרטגיית התמחור שלהם?

חשוב להעריך את ההיגיון שהחברה משתמשת בו כדי לתמחר את תמחור הנכס שלך. זה מבטיח שני דברים:

  1. - יקבלו מחיר תחרותי
  2. - פוטנציאל הרווחים של הנכסים שלך תמיד יהיה מוגדל

אמנם אתה לא צריך להבין את זה לגמרי. חשוב שתהיה מודע עד כמה הם מעמיקים בכדי להביא לך את התוצאות שלך. ללא היגיון תמחור זה, כל הרווחים שתשיג יהיו קצרי טווח. כאשר מה שאתה באמת מחפש יכול להיות מדרגי, עקבי ומשפר ללא הרף תוצאות.

9. האם הם מוכנים להתאים את השירות שלהם כך שיתאים לך?

בסופו של יום כולנו אינדיבידואלים. לכולנו יש צרכים. וייתכן שתזדקק להסכם שמתאים לך מעל לכל דבר אחר. וודאו שחברת ניהול הנכסים איתה אתם עובדים תתאקלמו ומוכנות להתכופף כדי להתאים אתכם.

אולי אתה צריך את הכסף שלך מועבר במטבע מסוים בתאריך מסוים. אולי אתה זקוק לגמישות לחסום תאריכים ולבטל את החסימה שלהם כמתחשק לך. ישנם משתנים רבים שעשויים לעלות כדי להבטיח שתקבל הסכם שאתה מרוצה ממנו.

10. איך הם משתמשים בטכנולוגיה?

ענף השכרת הנופש הוא אחד הענפים החדשניים ביותר בעולם בכל הקשור לטכנולוגיה. אתה יכול לצפות שחברות ניהול הנכסים המובילות יהיו מהירות עם הטכנולוגיה הטובה ביותר שיש. זה בתורו יוודא שהנכס שלכם נשאר תחרותי בשוק.

שכר ים, שממוקם בתל אביב, משתמש בטכנולוגיית הדמיה תלת ממדית בשם MatterPort. זה מאפשר לאורחים פוטנציאליים לבצע דרך דיגיטלית של מקום האירוח לפני ההזמנה.

עם זאת, גם מאחורי הקלעים, תהיה הרבה טכנולוגיה שאתה כבעל בית לא מכיר. זה כולל תוכנות כגון מנהלי ערוצים ומערכות ניהול נכסים.

אחד ההיבטים החשובים ביותר של הטכנולוגיה שתרצה הוא לגשת לפורטל מקוון כדי שתוכל להיכנס בכל עת בכדי לדעת כיצד הנכס שלך מבצע ביצוע ביצוע ההזמנה וכמה אתה מקבל. אז וודאו כי לחברה שתבחרו יש תכונה זו במקום עבורך.

-

יש כמובן שאלות רבות נוספות. עם זאת מעל לכל דבר אחר, מה שאתה מחפש הוא חברת ניהול נכסים שתוכל לבנות איתה קשר אמון ומקצועי.

בניית מערכת יחסים זו מבוססת על דבר אחד. זו שקיפות.

לא משנה על השאלות שתשאלו, וודאו שחברת ניהול הנכסים איתה אתם חותמים, תשתדל להיות מעבר לשקיפות מלאה איתכם ולא משנה על איזה פרטים אתם שואלים.

-

יש לך נכס בתל אביב שאתה שוקל להשכיר כשכירות נופש?

קבע היום שיחה עם Happy Happy ובדוק אם אנו יכולים לעזור לך להרוויח הכי הרבה מהנכס שלך.

סקוט ד 'רנוויק

סקוט ד 'רנוויק הוא ראש המבצעים ב Sea N 'Rent בע"מ., עובד איתם מאז 2015. כישוריו סייעו לחברה לבנות את פעילותה כדי להבטיח יציבות וצמיחה עתידית בעסקי ניהול הנכסים.

פייסבוק
טויטר
לינקדין
כתובת אימייל